субота, 14 червня 2014 р.

Хто такий Бенджамін Франклін насправді або як у мене з'явився наставник

     Це було точно зовсім інша книжка для мене, ніж усі попередні . Можливо тому, що я раніше не читав автобіографій. Ще кілька років тому я чув у різних джерелах, що Бенджамін Франклін був досить феноменальною особистістю у свій час, але насправді у цьому переконався, коли взяв до рук його автобіографію.



     Швидше за все я тяжію до художньої літератури чи психології, але аж ніяк не до мемуарів чи автобіографій. Стереотип, що це нудна, нецікава література робив своє діло. Та цього разу я таки ризикнув.

     Перша частина книги Франкліна проходить під егідою фрази: "Руйную своє життя, будую кардинально нове та інше." Еміграція у 15-17 років з рідного міста, та ще й країни, у Сполучені Штати (народився Бенджамін у Великій Британії), це не абияка прогулянка з дому. Напевне, саме перша частина книги, ця повністю зміна на 180 градусів у житті юного Бенджаміна вразила мене найбільше. Читалось дуже легко, наче художній роман. При цьому я розумів, що це відбувалось з ним насправді. Теж вразила скромність колишнього президента Сполучених Штатів. У книзі не зауважив жодного випадку пафосу чи вихваляння  себе улюбленого, хоча приводів для цього було багато. Натомість чиста скромність і легка особиста об'єктивна думка без зайвих загравань - великий плюс для автора, як на мене, оскільки є бажання брати з нього приклад.

     А про другу частину книги дізнаєтесь безпосередньо, якщо візьметесь за читання цієї неповторної автобіографії.

Шануйтеся.

proevogamer

Немає коментарів:

Дописати коментар