субота, 14 червня 2014 р.

Сонячна країна

   Якщо ви задумувались над тим, чи їхати в Болгарію відпочивати, і маєте таку можливість, то моя особиста порада - їдьте, не пошкодуєте. Принаймні я не пошкодував. При тому, що на відпочинок в сонячну країну я вже їздив тричі (та ще й в одне й теж місто), можу сказати, що від нудьги там не страждав.



   Але єдина поправка - відпочинок на морі для мене - це 5-7 днів, як оптимальний період. Якщо ж більше, починаю лізти на стіни, шукати рідного міста, і втікати від моря. Тому якщо ви схоже ставитесь до відпочинку, 7 днів вам буде достатньо для доброго часу в цій країні.

   Місце, в якому я відпочивав, називається Поморіє. Одна з найбільш цікавих особливостей болгар - це їхнє знамените кивання головою навпаки. Щось запитали, і вам з похмурим обличчям кивають "так"? Або з веселою посмішкою, після вашого питання, чи є вільні номери в готелі, кивають "ні"? Що ж, звикнете ви до цього парадоксу напевне не у перший день. =).
   Самі по собі болгари досить неконфліктні люди. Принаймні ті, що живуть в місті Поморіє.

А ще їхня мова... Це щось особливе. ...і пікантне. Подушка у них - "пердетта", поп-корн - "пуканки", омлет - "яйця на очі". Такі ось веселі болгари.

  Коли повертався в Україну, дорогою побачив знак "Добре дошли", що у перекладі означає "Щасливої дороги".  


Немає коментарів:

Дописати коментар