вівторок, 21 жовтня 2014 р.

Що робити, коли болить спина.

       Найперше, потрібно собі зізнатись в цьому. Бо часто ми можемо думати – та все окей, трохи ниє мій поперек, але жити можна, «мужик». А потім голова починає поболювати, і вже ноги потрішки.

     Ось, що вам скажу – був сьогодні в лікаря вертебролога. Це той, хто спеціалізується по спині, хребті. Так от, кажу йому, що спина болить, і робота сидяча в мене, можливо якийсь масаж потрібен, бо вже давно не був. А він мені – «А в тебе головні болі є?»  На ці слова я здивувався, бо дійсно кілька днів тому поболювала голова – виявляється, що це взаємопов’язано, оскільки може перетискатися  хребет. 

Так от, якщо є потреба, раджу піти вам до спеціаліста-вертебролога, який все компетентно пояснить.

По-друге, переказую слова цього лікаря – «Зарядка кожен день,  і хоча б раз у тиждень плавання, щоб знімати напруження зі спини за весь тиждень».  Тим більше, людям, котрі працюють переважно сидячи.

По-третє – слідкувати за осанкою. І кожних 30-40 хвилин робити перерву, вставати з крісла, походити, поприсідати(з прямою спиною).

Також цей лікар дав мені буклет із вправами на зарядку. В інтернеті можна такі знайти. А ще раджу вам бігати, чи якось рухатись, окрім прогулянок на роботу і з неї.

І памятайте, що ніхто окрім вас не потурбується про ваш хребет і вашу спину.

Будьте здоровими.


п.с. фото тих вправ, котрі мені порекомендував лікар - 



Немає коментарів:

Дописати коментар